Кухня хаосу від покоління Z: нові смакові вподобання молоді

Коли сучасне покоління Z — хлопці й дівчата, народжені між 1997 і 2012 роками — вступає у доросле життя, смаки змінюються. Шеф-кухарі й виробники їжі переорієнтовуються, щоб задовольнити їхні вимогливі смаки, пропонуючи щось нове й несподіване. Замість традиційних комбінацій вони вибирають так звану «кухню хаосу» — страви, які міксують різні культури, смаки та кухні. Так, наприклад, багато молодих людей та дітей готові замовляти доставку https://iak-dlia-sebe.com/  їжі на сніданок, обід та вечерю, при цьому не змінюючи меню. Частково це може бути пов’язане із тим, що батьки покоління Z не мали бажання готувати щодня й нові страви, тому підростаюче покоління вийшло із цього своїм шляхом. 

Як «хаос» на тарілці завойовує серця молоді

Шеф-кухар Джо Лабомбарда, що очолює кулінарний підрозділ Chartwells Higher Education Dining Services, помітив, що нинішні студенти не прив’язуються до суворих меж кухні. Страви, що змішують смаки, стають хітом серед молоді: наприклад, гостра нашвільська курка в булочці бао з рисового тіста. Саме завдяки TikTok молодь активно експериментує та створює нові комбінації, раніше незвичні для стандартного меню. Аналогічно із всілякими специфічними поєднаннями у їжі, в соц. мережах почали просуватись справді дуже корисні речі. Так, порядна станція та додаткова батарея https://teclight.com.ua/uk-ua-dodatkova-batareya-ecoflow-delta-pro-extra-battery  до неї стануть вашими помічниками у походах, поїздках та в час аварійних вимкнень світла. 

Мексиканська кухня, пряність і вплив Азії

Сучасна молодь просто обожнює гостре. Фанати соусів та смакових закусок на кшталт Flamin’ Hot від Frito-Lay, покоління Z обирає сміливі смаки. Цікаво, що серед найпопулярніших кухонь для них сьогодні — мексиканська, а не традиційна італійська. Потреба в нових смаках та продуктів, як-от мексиканські спеції, росте. За прогнозами, продаж мексиканських продуктів до 2026 року має зрости на 113,8 мільярда доларів.

На додачу, виробники зосереджуються на азійських смаках, що досі залишалися поза увагою американського ринку. Наприклад, корінь убе з Філіппін, яскраво-фіолетового кольору, набуває популярності у США через свою незвичну горіхово-солодку нотку.

Нове покоління шукає користь для здоров’я

Зі зростанням обізнаності про здоров’я покоління Z починає більше цікавитися їжею, яка служить джерелом енергії та користі. Молодь усе більше обирає продукти, що містять високий вміст білків і сприяють ясності думок та енергії.